joi, 8 martie 2012

Tigara electronica !!!!

Tigara electronica dupa parerea mea este ceva genul narghilelei. Principiul tot pe baza de abur, nu vad a fi ceva toxic sau mai stiu eu ce. Este mult mai sanatoasa decat o tigara. Chiad daca acum tiu ca ma contraziceti ca acea solutie e facuta din nu stiu ce prostii. Depinde de unde cumaparati, o sursa sigura stiu eu. Un site foarte bun si care procura lichide bune si nu ca la altii, facute in casa cu atingel. Daca sunteti curiosi de acest site va recomand sa intrati aici www.etigara.net
Tigarile  electronice pot fi vandute de multi, dar putini prezinta incredere. Am cumapart si eu de aici si chiar sunt bune.

Acest site mi s-a parut cel mai de incredere. Si nu vreau sa intelegeti ca ii fac reclama sau mai stiu eu ce dar asa este si cel care vinde e foarte amabil.

NU UITATI SANATATEA INAINTE DE TOATE!!! Cel mai sigur site care il recomand si cu produse de calitate este www.etigara.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu