marți, 27 martie 2012

In Urmatoarele Randuri Va prezint Cateva Lucruri Enervante.Voi Ce Credeti?


Azi m-am lovit de niște lucruri care mi se par foarte enervante și nemaipomenit de evidente în potențialul lor de enervare, și cu toate astea cei mai mulți dintre oameni par să aibă o părere complet diferită de a mea. Vă rog să mă combateți acolo unde considerați necesar:
1. Clătitele sînt cel mai enervant fel de mîncare. Durează de trei ori mai mult să le faci decît să le înghiți. N-au nimic special: ou, lapte, zahăr, făină, ca 95% dintre deserturi. Umplutura face diferența, dar pe aia o poți mînca direct din borcan cu lingura, fără să fie nevoie să întorci aluat cu tigaia de 20 de ori. Mai mult, șansele ca umplutura să-ți ajungă pînă la coate, în decolteu sau pe papuci, sînt proporționale cu efortul pe care l-ai depus să faci clătitele. Niciodată mic. Și asta fără să mai presupun că ești novice și-ți ia o oră să faci aluatul de consistența potrivită, nici prea moale de fuge prin tigaie, nici prea gros de-ți rezultă clătite de grosimea culegerii de matematică de Gheba.
2. Porumbeii sînt supraevaluați. Cică simbolizează pacea și dragostea. Că sînt drăgălași. Că gînguresc. Că duc mesaje de ici colo. Mare brînză. Telefonul meu face aceleași lucruri, numai ca el nu-mi umple zilnic pervazul cu două kilograme de găinaț cleios și puturos. Mai mult, el mă trezește la ce oră doresc eu, nu la ce oră dorește el. Porumbeii ăștia de mansardă (și pun pariu c-așa-s toți) vin în viteză din țările calde, în fiecare dimineață în jur de ora 7, și aterizează TROSC pe pervaz. BUF o dată, BUF de două ori. Perfect, avem o pereche. Și începe gîngureala. Tare. Apoi se ceartă. Fîlfîlfîlfîlbrrruuum. Pleacă. Vin alții. Tot cu viteză, tot de departe. Aterizează cu trosc. Dopurile mele de urechi par niște glume proaste. Și-s mulți. Stoluri. Termină aterizările și vrăjeala pe la amiază, numa bine să am loc să le șterg găinațul păcii și iubirii din dreptul geamurilor mele, că dacă nu-l șterg și vreau să aerisesc, ei bine… numai aer curat nu intră în dormitoare.
3. Filmele de la Oscar nu-s, de fapt, cele mai bune filme, sînt doar filmele cu dată de lansare bine potrivită sau cu mesaj politic/social bine ales. Nah acuma pe bune, lăsînd la o parte cîteva excepții notabile, cîte dintre preferatele voastre au plecat de la Oscaruri cu o căruță de statuete de aur? La jumătate dintre filmele nominalizate anul ăsta am adormit, și nu e pentru că-s nedormită. Deși recunosc c-aș vîna niște porumbei.
4. Vomitatul nu e ceva amuzant. Adică pe bune, ce e haios în a vedea conținutul stomacului unui om, fie el și actor celebru? De ce nu-s pline comediile de faze căcătoare în care oamenii își suflă mucii unii pe alții, de exemplu? Și cît o să mai dureze pînă cînd regizorii sau cine naiba vine cu ideile astea originale de-a pune copii mici, copii mari, adulți, bătrîni, cîini și porumbei să vomite, de fiecare dată cînd n-au altă idee despre cum să facă umor de calitate? Adică hm… am putea da o replică tare… sau am putea face o suceală de scenariu, ceva uber cool… știu eu știu eu, ia zi tu mă spielberg, să vomite frate, ne crăcănăm de rîs, daaaa, să facem asta, genial, nu s-a mai făcut de mult… Nu cred c-am văzut vreo comedie făcută în ultimii ani în care măcar un personaj să nu-și golească stomacul pe colegii de platou spre atingerea de locuri fruntașe în box office.
5. Unul dintre motivele pentru care femeile abia așteaptă să rămînă însărcinate este că atunci vor putea mînca orice pe săturate. Lăsînd la o parte că sarcina poate să vină cu cel mai rău rău din lume și că-s șanse să nu poți mînca nici coajă de pîine fără să te ia cu leșin, faptul că (se crede că) femeile au nevoie de o scuză pentru a-și rezolva poftele culinare mi se pare ridicol. Ce zici de scuza asta: o viață ai, ce-ar fi să nu te mai umpli de frustrări din motivele greșite? Adică dacă ți-e poftă de chestii, mănîncă din ele, dar nu cu vagoanele. Te omori după ceafa de porc? Ok, foarte bine, fă-ți un obicei din a mînca una pe săptămînă, eventual împărțită pe din două, sîmbătă și duminică, iar luni și miercuri te duci la sală. Sau aștepți să rămîi gravidă și rupi frigiderul atunci. Eventual faci și vreun diabet gestațional sau iei 45 de kile în sarcină, că doar ai scuza perfectă, și după naștere constați că n-ai pierdut decît vreo 5 kile și pici cu zgomot în depresia post-partum cu un motiv suplimentar, ăla că sarcina ți-a distrus corpul.
6. Zilele în care aștepți să se întîmple ceva complet necunoscut, care-o să-ți schimbe viața și a cărui declanșare n-o poți nici controla, nici estima, sînt cele mai cumplite zile. Mai rele decît alea în care te dor dinții. Știi sigur că la un moment dat îți pică o mega pleașcă din cer. Și aștepți. Faci liste, le povestești prietenilor, încerci să-ți umpli timpul și să te prefaci că mai ai și alte chestii în viața ta, dar de fapt n-ai. Și numeri zile, ore, te urci pe pereți, mai asculți niște oameni specialiști în plește din cer care-ți spun că nu mai e mult și pfoai ce mișto o să fie. Tu îi crezi, că oricum știi și tu, dar zilele astea în care aștepți aiurea sînt mai enervante decît porumbeii supraestimați.
7. Știrile sportive de la noi sînt complet ridicole. Aici nu-i nevoie de argumentație, adică mi se pare foarte evident ce se petrece. Sînt curioasă dacă există oameni care au altă părere.
8. Orice lucru pentru copil sau bebeluș e de trei ori mai scump decît același lucru pentru un adult, deși presupune de cel puțin trei ori mai puțin material și manoperă. Pentru că oamenii profită de pe urma iubirii oamenilor pentru copiii lor și ai altora. Vineri am cumpărat cu mama cerceluși pentru Sofia. Sînt cam cît un punct pe care-l faci cu pixul pe hîrtie. Din aur alb. Simpli, cu filet și protecție. Maximum un gram cu tot cu ambalaj și chitanță. 210 lei. Verighetele noastre amîndouă au costat 450 de lei, inscripționate binișor.
9. E foarte enervant cînd te enervezi. Pentru că simți că pierzi controlul, vrei să spui multe, dar ți se îmghesuie cuvintele la ieșire și tot ce reușești e să spui aceleași chestii, numai că pe un ton ridicat. Și simți că-ți crapă o venă-n cap și ești convins că n-ai nici o vină și fie spargi ceva (și-o să-ți pară rău mai tîrziu), fie spui tîmpenii (da, clar o să-ți pară rău mai tîrziu), fie te pui pe plîns, ceea ce sporește durerea de cap și starea de nervi, ia uite de ce-am ajuns eu să plîng etc etc.








NU UITATI SANATATEA INAINTE DE TOATE!!! Articole interesante despre cum sa Traiesti Sanatos pe TraiesteSanatos.Info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu